Lego - egy gyerekkori álmom. Én még mindig erről az életről álmodok és én még mindig ezt az álmot élem.
Ezen a blogon hát LEGO-ról olvashatsz mindenfélét: tippek, trükkök, érdekességek, hírek, technikai háttérinformációk és saját alkotások.

Utolsó kommentek

  • devor: azt szeretném megkérdezni hogy hol lehet megtalálni a 8275-ös modellt? (2012.10.22. 17:47) Lőjünk politikusra
  • g-zula: Kénytelen voltam leszedni a többi linket, mert nagyon régi volt már az információ, a legtöbb oldal... (2012.01.24. 15:27) Hol vegyek?
  • Szoki80: Sziasztok! Tud vki infot adni a hasznaltlego.hu oldallal kapcsolatban? Egy hete leadtam a rendelés... (2011.09.19. 15:35) Hol vegyek?
  • Beyatrix: Szia! Kinéztem a bricklink oldalról egy legot, de fogalmam sincs hogyan lehet onnan rendelni. Tudn... (2011.03.27. 15:17) Hol vegyek?
  • lapa: ez vagy humvee vagy hmmwv. esetleg egy fotó alulról? köszi. (2010.12.31. 20:43) Humwee
  • Utolsó 20


A LEGO®, a Technic® és a Model Team® a LEGO Group bejegyzett védjegyei. Ez az oldal semmilyen kapcsolatban nem áll a LEGO®-val.

LEGO®, Technic® and Model Team® are trademarks of LEGO Group, which does not sponsor, authorize or endorse this site.


Hatlábú járkáló robot-bogár

2008.02.03. 11:43 | g-zula | 3 komment

Címkék: saját alkotások

 

Projekt:Hatlábú járkáló robot-bogár
Befejezve:2004 január


Robotokat építeni nagyszerű dolog. Mindig vágytam a LEGO robotika készletére, de az országban sajnos irreálisan magas áron kínálják - szerintem. És a pénztárcám szerint. Így fapadosabb megoldásokra "fanyalodtam".
Ez egy hatlábú kis robot, ami lépkedni képes. Nem valami gyors, és nem valami ügyes, de azért lépked. Ez a verzió fordulni még nem tud, csak egyenesen járkál. A lábak úgy vannak beállítva, hogy legalább három mindig a talajon marad, nagyjából egyszerre mozognak. Nyilván létezik ennél sokkal bonyolultabb megoldás is, amikor a lábak egyenként mozdulnak előre. Azt puszta mechanikával kicsit bonyolultabb megoldani, oda nem árt egy programozható fejegység, egy RCX. Nekem az sajnos nincs. De talán majd még próbálkozok megépíteni egy okosabb változatot is.


Funkciók:
  a robot 6 lábon jár (1 db. 9V-os motor)





A bejegyzés trackback címe:

https://dreaminglego.blog.hu/api/trackback/id/tr62323041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

g-zula 2008.02.04. 15:40:46

Na ez a nem semmi! Tetszik. Inspiráló, mindenesetre. Azt hiszem hamarosan belefogok egyújabb lépkedő projektbe ...

süti beállítások módosítása